suomi

Keilailun piirinmestaruuskilpailut 2017

(lisätty: 29.09.2017)

Keilailu on tullut Eläkeliiton toimintaan jäädäkseen. Vielä muutama vuosi sitten keilailu oli orastavaa toimintaa, nyt eläkeliittolaiset harrastavat sitä vähän joka puolella piirin alueella ja kisoja käydään.

Kauhavan yhdistys järjesti, suuret kiitokset yhdistykselle, menestyksekkäät piirin mestaruuskilpailut Lapuan mainiossa Downtown Bowling Centerissä. Kilpailun käytännön organisaattorina ja puuhamiehenä toimi Erkki Pölkky Kauhavan yhdistyksestä.

Tunnelma oli korkealla ja tulokset ovat vuosi vuodelta paremmat.  Harrastajat ovat kehittyneet huimasti -toteaa kisoja järjestäneen yhdistyksen puheenjohtaja Tapani Harju.  Piirin keilailusta vastaava Seppo Jäätteenmäki on hänkin hyvin tyytyväinen harrastuksen lisääntymisestä ja tulosten parantumisesta. Harjoitus tekee mestarin - kuten voidaan todeta näistäkin kisoista ja kisojen voittajista.

Tästä kaikkiin, klikkaa http://www.downtownbowling.fi/wp-content/uploads/2017/09/EL_Pm_v%C3%A4litilanne.pdf

Tästä on hyvä jatkaa seuraaviin kilpailuihin. Lapuan yhdistys vuorostaan järjestää Seinäjoen Keilahallilla Eläkeliiton mestaruuskilpailut 19.-21.10.2017.  Pikapikaa ilmoittautumaan os. pertti.suvisalmi@sqb.fi tai soitto 06 4140 151.