suomi

Lauhanvuorella liikuttiin 17.8.2017

(lisätty: 21.08.2017)

Yhdessä Suomen kauneimmista kansallispuistoista oli kuhinaa ja iloisia ihmisiä torstaina 17.8.2017, kun noin 500 eläkeliittolaista valloitti ensin Lauhansarven tilat ja pihat ruokaillessaan maukkaista tarjoiluista nauttien. Koko sakki suuntasi sen jälkeen Lauhanvuoren huipulle katselemaan kauniita maisemia näköalatornista.  Sieltä liikuttiin parin kilometrin matka Spitaalijärvelle upeista maisemista nauttien.

Isojokiset olivat ahertaneet Spitaalijärvelle mahtavat tarjoilut, joiden parissa viihdyttiin hetki jos toinenkin. Isojokiset olivat järjestäneet myös monenlaista liikunnallista tekemistä. Nähtiinpä siellä Lauhanvuoren haltijatkin. Osa väestä halusi sen jälkeen vielä vaeltaa yli neljän kilometrin matkan Kivijatalle. Osa liikkui sinne linja-auton kyydissä. Lopuksi päädyttiin takaisin Lauhansarveen. Siellä osa pääsi tutustumaan Sahtiopiston toimintaan, osa tutustui kauniiseen luontokappeliin, jossa laulaa lurautettiin muutama laulu.

Isojoen yhdistyksen aktiiviset ihanat ihmiset olivat nähneet ison vaivan järjestäessään tapahtuman koko piirin väelle. Monen kymmenen hengen porukka ahersi monta päivää ennen tapahtumaa ja sen aikana. Aherrus kannatti. Yhtään negatiivista kommenttia ei kuulunut koko päivän aikana. Sää oli mitä mainioin liikuntapahtumalle. Piirin hyvinvointitoimikunta oli mukana suunnittelemassa yhteistä liikuntapäivää.

Lämpimät kiitokset Isojoen yhdistykselle!

Lisää kuvia kun pääsen toiselle koneelle